lördag, december 31, 2011

Gott nytt år!!!

Vill önska alla mina goa läsare ett riktigt gott nytt år. Jag är vet att 2012 kommer att bli ett mycket produktivt och spännande år och jag hoppas att ni vill fortsätta följa med i mina görande. Långt mellan blogginläggen just nu, men otroligt produktivt här hemma för tillfället. För första gången fotar jag inte för att visa upp i bloggen utan sparar godbitarna till kommande bok. Något ska ju finnas kvar som överaskning i boken :)
Här hemma blir det ett lugnt nyår med god mat och massa raketer, som Leo för första gången ska få vara med och skjuta upp. Spännande värre :) Själv samlar jag krafter för ett intensivt men spännade nytt år.
Untitled-1
Lite bilder på tilltugg som vi bjöd bästa Petra med familj på när de var hemma på middag för några veckor sedan. Den första är dadlar fyllda med Taleggio-ost, tapenade på, krasse och granatäpple. Recept och idé från Pernilla Wahlgren. Den andra från årets bästa julklappsbok, vår nya matbibel Mingelmat. Det är färska fikon med en bit gorgonzola och breasola virad runt om. Både bok och tilltugg kan jag varmt rekommendera :)

1 kommentar:

Borgmästaren sa...

Vackra bilder! Har just hittat din blogg och det var rolig läsning o fina bilder!