lördag, november 19, 2011

Vinnaren i Utlottningen är....

Först måste jag tacka för att så många engagerade sig och ville vara med i min lilla utlottning. Jag blev så glad över att läsa alla era fina kommentarer och önskar så att jag kunde ta mig ann alla fina projekt som ni tipsade om. Ni är fantastiska mina läsare!
Nu känner jag mig sporrad att fortsätta med mitt virkade (som för närvarande sker både natt och dag) och några av era små tips kommer att få plats i boken.
tävling
Nu till vinnaren. Jag använde mig av slumpgeneratorn och den gav mig siffran: 17.....
Vilket betyder att vinnaren är denna kommentar:

Anonym LAVOliten sa...

Hejsan!

Första gången jag lämnar en kommentar så jag hoppas att jag gör rätt.

En virkbok från dig hoppas jag min är lika färgglad och inspirerande som din blogg. Jag har inspirerats utav flertaliga projekt du gjort. Virktok som jag är skulle jag vilja ha några klassiska mönster på filtar, kofta för såväl vuxen som barn. Vantar & halsduk kanske, sedan är det ju alltid bra med tydlig förklaring på hur man gör stolpar osv...är så klart beroende på vilken nivå du vill att bokan ska rikta sig till. Fortsätter du bara med samma känsla & stil så är jag övertygad om att det kommer bli en toppen bok :)

Ha en Härlig Helg!
emma

Grattis Emma!!! Skickar dig ett mail snarast :)

1 kommentar:

LAVOliten sa...

Hej!
Va roligt. Jag vinner aldrig något så detta var ju verkligen kul. Tror inte du har min mailadress. Men du hittar den på min sida lavoliten.blogspot.com.
MVH Emma