söndag, oktober 30, 2011

SandnesGarn!

Jippie!!! Jag är så glad för jag har blivit med garnsponsor :) inför min kommande virkbok går det ju åt en hel del garn till alla mina virkprojekt och därför är jag så stolt och nöjd över att kunna presentera SandnesGarn, som min sponsor och tillverkaren av det bästa garnet jag vet att virka i (som dessutom har de härligaste färgerna), Mandarin Petit. Dessutom har de även mitt nya favoritgarn, som jag just nu håller på att skapa mössor mm i, Sandnes Duo. Det är ett garn som består av 55%merinoull och 45%bomull, dvs det kliar inte. Jag har annars probelm med ullgarn eftersom jag inte kan använda det för det kliar. Detta nya rekommenderas verkligen :)
Har fyllt upp en gammal tvättbalja hemma med allt garn och jag känner mig så rik på garn!!!
kollagegarn2
kollagegarn1

12 kommentarer:

Annika GW sa...

Vilken skatt du fått! Lycka till med boken. Ska bli roligt att läsa när den blir klar!/ Annika

Otaliga projekt sa...

Grattis! Vad kul!
Det ska bli så spännande med din bok. Framförallt tycker jag att du är så duktig med färger. Du har fått även den mest försiktiga(mig) att vara lite mer "crazy".
Så jag ser med spänning fram emot utgivning.

Therese sa...

Gud va härligt med så mycket garn!
Ser verkligen fram emot din bok! :)

Ullis sa...

Så roligt att du ska göra en virkbok! Efter att ha sett dina söta mössor kommer jag definitivt att köpa den! Jag försöker lära mig virka i höst, men det går ganska långsamt frammåt...
Ha det bra!
Ullis

Mim... sa...

Så underbart att garnet komit fram, ser framemot denna boken!
Ha det gott... Birgitta på SandnesGarn....

HannasHörna sa...

Hej! Det ser helt fantastiskt ut. Vad kul för dig!

Nina [ljuvligt] sa...

Vilka ljuvliga färger! Och så spännande med en egen bok :-)

CreandoPhoto sa...

Vilken ljuvlig korg!!! Måste också få säga att din blogg är så fantastisk! Jag älskar, älskar, älskar den. Så glad att jag hittade hit. Kramar Kicki

Marias Collage sa...

Vilken härlig garnsamling :) Perfekt att få favoritgarnet sponsrat till dessa projekt, ska bli så spännande att se vad du åstadkommer med dessa härliga nystan!
Är så nyfiken på din bok, du är så otroligt kreativ!

Malin sa...

Grattis till sponsringen! Kan du inte skriva mer information om din kommande bok? Jag ser framemot att den släpps och du har minst en beställning lovad från mig!

Emma sa...

Vad roligt att du ska göra en virkbok!! Grattis! Kommer garanterat att köpa den!

Made by Ina sa...

Men vad spännande ska du ge ut en virk bok ;)
Har du gjort det tidigare?
Isåfall vad heter den?

Mvh Marina
Virktokig ;)