måndag, oktober 24, 2011

Louise&Fredrik

15 oktober och en underbart solig höstlördag gifte sig Louise och Fredrik i Örgryte gamla kyrka i Göteborg. Brudparet strålade av kärlek och lycka och jag känner mig verkligen privilegierad att jag fick vara med och dela deras dag. Festen hölls vid Nääs Fabriker och där fotade vi även porträttfotona i fantastiskt motljus. Bruden hade dessutom en fantastisk brudklänning från Therese Zetterberg. Se fler bilder på fotograftheresehagstedt.se
Bild012
kollage4kollage11kollage12kollage14Bild120Bild128kollage17Bild130

5 kommentarer:

Nina sa...

Underbara, underbara bilder...av et mycket vackert par! Du är bäst!

Anonym sa...

Superfina bilder : ) kram Sofia sofiabakar

HannasHörna sa...

Hej hej!

Riktigt fina bilder!

Kram

Jes/Vita villa vila sa...

Verkligen underbara bilder! Duktiga du & tack för att du delar med dig!

Kram Jes

Malin på pastill.nu sa...

Åh, jag är så glad att jag hittat hit. Jag är lite kär i din blog, den är helt underbar! Så vackra foton och fina pyssel!