söndag, november 21, 2010

Pip!

Har länge önskat mig lakan från underbara Pip och nu blev det äntligen av att jag köpte dem på nätet. tycker de är jättefina, färgglada som resten av hemmet är nu :)
IMG_0549IMG_05485nov2010,95nov2010,11
Fint förpackade var lakanen när de kom också, det är ju alltid trevligt :) Har också fått chansen att testa canvastavlor från canvasframkallning och kan verkligen rekommendera dem. De blev jättefina :)
IMG_0538
Fick underbara rosor av vännen Linda på Sally Bazar. Rosor är så vackra och allra vackrast när man fått dem av en fin vän :)
7nov2010,4
Angry birds är ett spel som spelas på våra iPhonar och är väldigt poppis hos Leo just nu.

14 kommentarer:

Jenny Bergvall sa...

OMG nu blev jag alldeles lila av avund! Åh vilka underbara sängkläder!!! VIll också ha! ;)
Ni ser ut att ha världens mysiga lilla sovrum. KRAM Jenny

Petra / Popetotrora sa...

Superfina sängkläder! Och vilken fin och mysig sängplats! Gillar verkligen alla tavlorna och det ovanför sängen!

Josefine Bergqvist sa...

De är helt underbara! Det ser så fint ut i ert sovrum. Tänk vad lite färg kan göra.
Har också tittat på dessa fina lakan. Kan bara inte bestämma mig vilket mönster.
Kram Josefine

Lotta (lotta@rothstein.se) sa...

Så fint ni har det. Undrar var du köpt den rosa filten och kuddarna? Har precis börjat titta runt hos dig för någon dag sen och så inspirerad man blir av allt du gör. Otroligt vackert hem och underbart söta barn.

Tipsy Tessie sa...

Tack vad ni är söta :)
Filten och kuddarna i sovrummet är från Lexington och inköpta på en Sova-butik.

Lotten sa...

Åhh vad avis jag blir på dom lakanen ;-) Jag har skrivit till tomten och önskat mig sådana....

Hela ert sovrum ser underbart ut!

♡ Kakan♡ sa...

Underbart!!! Du, var har du hittat det fantastsikt fina överkastet med små stjärnor på???

Kram Karin

♡ Kakan♡ sa...

Nu såg jag att du redan svarat:-) haha

Madde sa...

herremingud va underbart! skulle gärna slänga mig i eran säng ;)

erry sa...

Wow så läckra bäddset! Visste inte att Pip gjorde sängkläder men jag älskar allt i deras sortiment :)

Allt och/eller Inget sa...

Så snygga sängkläder, underbara färger! Och så bjuder du ju på fina bilder som vanligt också. Tack!

Liselotte sa...

Vill du matcha dina sängkläder med något så hittar du fler produkter från Pip Studio på www.hillhouse.se.
Om du länkar får du en present, läs mer på shoppen!

Smulan sa...

oj,jag visste inte att dom fanns som påslakan, vad fint !!!!

maybe*mej sa...

grymt snygga lakan. =)