söndag, november 28, 2010

Adventsmys!

Blir lite längre mellan blogginläggen just nu. Detta pga både att orken är lite mindre vid denna årstiden och det är mycket som behöver fixas med mitt företag. Ni som undrar vad jag håller på med, så har jag precis startat mitt eget fotografföretag och jag kommer snart berätta mer här på bloggen om vad som är på gång :) Roligt är det!!!
Dessutom har maken kört igång med massa julshower så här när det börjar närma sig jul också, så det är fullt upp med det mesta. Men idag har vi adventsmys. Slappar i soffan och lyssnar till Sarah Dawn Finers julskiva. Mmmmm, njutning :)
Untitled-1
Den stora julstjärnan åkte upp häromdagen och ljusstaken är en kopia på elflugan som jag suktat efter ett antal år, men tyckt varit för dyr. 89kr på Ullareds GeKås var ett fynd tyckte jag :) Den fina glögggrytan med skålar och muggar till, är från Indiska. Jättefin tycker jag, den ska invigas idag!
Untitled-2
Untitled-3
Fick tag på jättefina rosa lite slitna hjärtan. Passar bra hemma hos mig :)

1 kommentar:

Karin sa...

Åååååå mys mys mys :)