fredag, september 24, 2010

Färgglatt som vanligt!

Idag har man registrerat sig som egen företagare, ett steg i frammåtriktning :) Håller på att jobba på en ny sida där jag kommer att hålla till som fotograf. Denna Tipsytessie-bloggen kommer däremot att fortsätta som vanligt med pyssel och inredning :) Känns kul och spännande. Nog om detta, här är lite bilder från lediga fredagen.
New Group9
Har införskaffat lite nytt garn, denna gång ett bomullsgarn som heter Flox från Marks&Kattens. Härliga färger eller hur? Fortsättning följer......
New Group11New Group12
Färgglad liten Ozzy som springer (jag skojar inte!) omkring och pillar på ALLT just nu. Roligt och tröttande på samma gång.
New Group8New Group10
Det gäller att hålla tungan rätt i munnen....Har ni sett vilka underbara tallrikar jag köpt hos Sally Bazar (naturligtvis!). Köpte även skålar i samma och JA, naturligtvis är det från Rice, vad annars :) Om ni undrar vad Leo äter så är det tjockpannkaka.
New Group13
Ozzy leker gärna med sina kaffekoppar jag köpte på Rice-utförsäljning.

8 kommentarer:

Sara sa...

Underbara färger på garnerna! Måste ta upp mitt virkande snart igen! Härligt med färg!

Jenny sa...

Fy bubblans sicka fina tallrikar! Vill också ha men hon säljer bara dem i butik och inte över nätet eller?
Kramar
jenny

Petra / Popetotrora sa...

Vilken härlig blogg! Hamnade här av en slump idag och jag kommer garanterat tillbaka! :-)
Fylld med kul pyssel, fina bilder och härliga färger. Precis i min smak!!

Lilla07an sa...

Härligt färgglada bilder som piggar upp i höstrusket. Varför blir man alltid så sugen på att virka när man kommer in på din sida tro? *s*.
/Maria

Jenny sa...

Grattis och all lycka!
Superfina och inspirerande bilder från hemmet. Tack för det! :)

PetraO sa...

Grattis till egenföretagandet! Jag är också på gång...

florin design sa...

Vilken härlig blogg du har! Älskar din bilder, du har verkligen talang!!!!

Gottegrisen sa...

Nyfiken... Vad blev det av de virkade plättarna??? :o)