fredag, oktober 16, 2009

Ozzys album-fler sidor!

Dagarna rullar på och nu har vi kommit in i en liten lagom lunk. Veckan har varit fylld av promenader i det krispiga höstvädret (eller vintervädret!), och inbokade BVC och efterkontrolltider, samt fikamöten med kompisar och släkt. Trodde aldrig att det skulle vara så mycket att göra när man var ledig :) Men det är trevligt och jag känner mig otroligt pigg efter promenaderna. Men jag håller mig till mitt schema och nu är det 5 kg kvar ner till normalvikt innan graviditet. Skönt, de gamla kläderna börjar passa mer och mer. Känner mig otroligt sugen på att shoppa massa nya kläder, men det får nog vänta lite till.
Blir inte så mycket pyssel man hinner med just nu, men jag hinner i alla fall pilla med lite foton och fotoböcker. Så här är de senaste sidorna jag gjort.
sida8sida9sida10sida11sida12sida13

1 kommentar:

Sanna F sa...

Så underbart fina fotobokssidor!!! Inspirerande till 1000