lördag, juli 18, 2009

Fotobok-foton från sköna gröna maj!

Ligger lite efter med alla foton i datorn, men sakta men säkert blir fotona redigerade och insatta i fotobokssidor. kul men lite pilligt är det.
Just nu är det seeeegt med graviditeten annars, har väldigt ont i ryggen, vilket sätter sig på humöret och orken hela tiden. De här sista 6 veckorna får gärna gå så snabbt som möjligt.
Idag blir det kalasande hos svärföräldrar som har fyllt år bägge två, dvs en liten tur till Göteborg.
maj2009,15maj2009,16maj2009,17maj2009,18maj2009,19maj2009,20maj2009,21maj2009,22

5 kommentarer:

Sanna F sa...

Så himla fiiiiiiiint!!!

Annelie Johnsson sa...

wow!! Hur snyggt som helst. Får nog ta tag i alla bilder jag med. Nån dag...

Nilla sa...

Underbara bilder och collage! Ha en skön dag.

Maria sa...

Så snyggt! Jag avundas dig som är så himla duktig på att göra fotoböcker. Är lite nyfiken på hur du får till de runda hörnen. Och jag måste ju berätta att du har fått mig att lära mig virka. Håller just nu på med en filt (beskrivning från Hus & hem) och det är så himla roligt. Tack för all inspiration du ger mig. Fortsätt gärna med det.

Maria

Sandiza Hotpants sa...

Jisses vilken vacker fotomodellsunge!

Och grymt fina bilder och kollage!

Impad2k!