lördag, juni 20, 2009

Lite svartvitt och glad midsommar!

Oj, oj, oj, glömde önska er Glad midsommar igår, så då gör jag det idag istället :) Vi var hemma igår själva och tog det väldigt lugnt. Känns som om jag inte orkar någonting just för tillfället. Det trycker på uppåt magsäcken och diafragman så det är svårt både att äta och att andas. Vet inte om jag ska sitta eller ligga, vilket inte är bra något av dem, så man får halvligga på något konstigt vis. Ja, ja, det är 10 veckor kvar, sedan behöver man förhoppningsvis aldrig vara gravid igen :) och kan se fram emot en mysig tid med en liten bebis igen, målfokusera.
Satt i alla fall och pillade en natt med lite foton vi tog för någon vecka sedan (det är då jag har tid och ork och inget stör). Blev lite svartvitt tema denna gång. Leo testade lite tatueringar igen.
Idag ska vi också ta det lugnt och ikväll/eftermiddag kommer mina föräldrar på middag, vilket ska bli himla trevligt. Jag hoppas att jag ska orka få ihop lite middag bara, men man har ju en så himla gullig och hjälpsam make så det ska väl ordna sig.
vi-kollage2
vi-kollage3
vi-kollage

5 kommentarer:

infing sa...

Hur fina som helst, både ni och layouten!

Midsommarkramar!

Lotta sa...

Underbart vackra foton! Hoppas ni får en fortsatt fin midsommar.

Angela sa...

Hej!
Sökte efter "hissgardin" på google och hamnade här. =) Nu är jag inte bara inspirerad till att göra min hissgardin utan även inspirerad till att göra fina foto-collage.
Superfina foton verkligen!

Fortsatt trevlig midsommarhelg!

Angela.

Tina sa...

åh vilka fina bilder !!! Glad Midsommar ifrån andra sidan !!!

Anzan sa...

GRYMT snygga allihopa!!! *A*