lördag, maj 23, 2009

Dela med sig!

Först måste jag börja med att hylla denna underbara bloggare Åsa-Badanka. Kärlek till dig för att du påminner oss läsare av din blogg varje dag att ta vara på det viktiga i livet och se det positiva varje dag. Du peppar mig att tänka positivt varje dag-så därför när jag läste ditt inlägg om att dela med sig har jag funderat över vad jag kunde dela med mig av. Här kommer två mallar som finns gratis att ladda ner på nätet, som jag har gjort två digitala LOs med. Jag hoppas att det kan sporra fler att testa att scrappa digitalt, för det är faktiskt jätteskoj.
Annars vill jag passa på också att tacka er alla underbara bloggare som är inne och skriver så gulliga och uppmuntrande kommentarer, fast man själv inte riktigt hinner med att kolla in er och kommentera själv.
Live_what_you_lovemaj2009
april2009

four_squared_grid
Så här ser första mallen ut och den kan du ladda ner här
front of card
Här är den andra mallen och den finns att ladda ner här
Jag tycker dessa två mallar är väldigt användbara till många olika saker. Man kan använda dem som mall till att göra fotobok, man kan scrappa digitalt, man kan göra ett fotomontage för att rama in på väggen eller skriva ut som ett mer avancerat grattiskort till någon när man går på kalas. Kommentera gärna och skicka en länk om ni använder dem så att jag kan se vilka roliga idéer andra hittar på :)
Ha en skön helg alla :)

PS. För att se en förklaring hur man använder digital mallar kolla mitt tidigare blogginlägg här. Dessutom finns det ofta enkla förklaringar i vissa mallar. Lycka till!

13 kommentarer:

Maria sa...

Jag skulle så gärna vilja lära mig hur man scrappar digitalt men jag har ingen aning om hur man gör. Hur använder man sig av dessa mallar? Finns det någon typ av beskrivning någonstans på hur man gör.

Maria

Tipsy Tessie sa...

Kolla mitt PS-tillägg i inlägget med länken till mitt tidigare inlägg om användning av digitala mallar-lycka till!

Sanna F sa...

Å vilka fiiiiiiiiina mallar!!! Tack så mycket för att du delar med dig....
Jag vill också vara så där duktig och kunna dela med mig....
Får se vad jag kan komma på!
KRAM KRAM! De här mallarna kommer jag definitivt ha massor av användning av!!!!!!!

(Favvis)Maria sa...

Tack så mkt! :)

Nallebr.. sa...

du är guld värd:) ååå så fina mallar ska använda de på en gång!!
kram

Hemmabloggaren sa...

Otroligt fina och det är en så himla god tanke. Måste försöka fundera ut vad jag kan bjuda på.

emelie sa...

stort tack för att du delade med dig av mallarna. jag har redan hunnit använda den ena. perfekt till födelsedagar när man har många foton.
http://www.emelie.ohrn.info/?p=487

Åsa Lindell sa...

Tack snälla för vänligheten att dela med dig av dessa mallar.
Jag försöker klicka på länken till instruktionerna men det går inte...
Mvh
Åsa Lindell

Tipsy Tessie sa...

nu har jag ändrat länken, hade väl blivit något fel-nu funkar det. Annars leta i min blogg i december.

badanka sa...

tack du söta för så fina ord, har ju varit i torpet hela helgen och kör idag min bloggrunda...SKA ladda ner å scrappa.. TACK.

infing sa...

Va gullig du är, tack så jättemycket!

Hoppas du mår bra, kramar från Carina

Anonym sa...

Tack för att du delar med dig!! Jättefina mallar!! Dom måste jag testa.

Pernilla sa...

Tack! Du inspirerar massor både vad gäller scrap och fotografering i sig!