lördag, september 27, 2008

Roliga rub-ons :)

Ah, lördag morgon och en hel härlig helg framför mig. känner mig lite bättre från förkylningen men en del av den hänger envist kvar, seeeeegt. Idag ska jag fota en kompis kompis barn i Nolhaga parken-som är en jättefin djurpark/lekplats här i närheten med massa fina lövträd som börjer att skifta i alla möjliga olika färger nu. Ska bli spännande.
Imorgon ska jag träffa en kompis som ska ha barn om ca en månad och vi ska testa att ta lite kort på hennes mage. Kul-har massa olika ideér som jag vill testa-får se om vädret tillåter :) Så fullt upp som vanligt.
Har ni sett dessa otroligt roliga mutstach rub-ons från Hambly?





















Här är den otroligt inspirerande Mandi som gjort ett kort med dessa nya rub-ons. Kolla in hennes blogg hon har så gjort så himla mycket inspirerande (tycker jag).

1 kommentar:

Mya sa...

Så tuffa, och ett riktigt coolt kort! kram mya