måndag, september 08, 2008

Kort och mässan!

Hade så himla kul i helgen på mässan. Träffade många underbara bloggar-vänner i verkliga livet-Malin, Mikaela, Myamia och Annika5064. Så himla kul att träffa er i verkligheten :)
Var i alla fall glad att jag hade bestämt mig för att bara jobba en dag för jag var ganska trött igår. Hittade massa nya roliga scrappgrejer som jag shoppade hej vilt!!! Bl.a American Crafts nya papper som jag kollat in en längre tid nu. Så jag fick ihop ett litet kort till en alldeles speciell liten kompis (hoppas du har för mycket att göra för att kolla bloggen på ett tag Åsa). Superkul med nya stämplar också och Promarker-pennor.

2 kommentarer:

maybe*mej sa...

Jattefint kort. Har du gjort blomman sjalv..Hade jag vart hemme i sverige hade jag absolut gatt pa massan..hade vart sa kul att traffa dig och de andra..Myamia osv..vad fint rum din pojk har. mattan ar jattefin. och tavlan ovanfor sangen..den grongula med rutor pa..tror jag att de var..ser lite daligt pa datorn..Min skarm ar ganska liten...kram

Mya sa...

Superfint! Det var så himla kul att träffas i helgen, vi får se till att träffas på nästa mässa oxå :) kram mya