fredag, juni 06, 2008

Två små kort!

Eftersom jag haft fullt upp med att Photoshoppa massor med scenbilder de senaste dagarna, som förövrigt blev mycket uppskattade :) så har det inte blivit så mycket annat pyssel. Därför fick jag sätta mig igår kväll och göra två små kort eftersom vi ska på kalas. Idag bär det iväg för att fira min moster som fyller 50år!!! Imorgon ska vi åka iväg till kompisar som bor i Båstad och hälsa på dem i deras nyinköpta hus. Min mosters kort blev i samma stil som jag gjort förrut, men de andra kortet blev lite mer stilrent och lite tuffare färger för att matcha paketet som ni ser på bilden. Jag hann även att börja på ett minialbum som jag gått och funderat på ett tag. Så jag kände mig riktigt produktiv! Men nu bär det iväg på kalasade i två dagar. Ha en jätteskön helg alla vänner-för det ska jag ha :)


Inga kommentarer: